.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ازدواج‌هاي 400 هزار توماني در شمال

رئيس سازمان ملي جوانان مازندران با اشاره به تشكيل چهار كانون تسهيل ازدواج 400 هزار توماني در مازندران به تشريح فعاليت اين كانون‌ها پرداخت.

عباد اسدي صبح امروز در مراسم افتتاح كانون تسهيل ازدواج آسان شهرستان نور، هدف ايجاد كانون‌هاي تسهيل ازدواج را برگزاري ازدواج آسان با هزينه كم ذكر كرد.

وي افزود: در اين كانون‌ها با 400 هزار تومان مراسمي برگزار مي‌شود كه در بيرون اين مجموعه حدود 4 ميليون تومان هزينه دارد.

رئيس سازمان ملي جوانان استان خاطرنشان كرد: كانون‌هاي تسهيل ازدواج با 400 هزار تومان، 12 تا 15 خدمت با كيفيت را انجام مي‌دهند.

وي افزود: در شروع كار اين كانون‌ها استقبال خوبي از آنها صورت گرفته است به طوري‌كه در دو ماه گذشته 20 ازدواج آسان در شهرستان قائمشهر انجام شده و 20 زوج نيز ثبت نام و در نوبت هستند.

وي از افتتاح اين كانون‌ها در شهرهاي گلوگاه، ساري، قائمشهر و نور نيز خبر داد و گفت: با وجود مشكل مكاني در ساري، تاكنون 50 زوج جوان براي برگزاري مراسم جشن ازدواج خود در اين كانون‌ها ثبت نام كرده‌اند و ثبت نام در گلوگاه و نور نيز از اول خرداد آغاز شده است.

رئيس سازمان ملي جوانان مازندران، بسترسازي براي آموزش جوانان و مهارت آموزي را از اهداف سازمان ملي جوانان و كانون‌هاي ازدواج اعلام كرد.

مديركل آموزش و پرورش مازندران نيز با بيان اينكه ازدواج مسئله مهم كشور و طلاق دغدغه مهم جامعه و كشور است، افزود: يكي از موانع بزرگ بر سر راه ازدواج، تكلفات بي‌حد خانواده‌هاست زيرا عده‌اي مي‌خواهند عروسي باشكوه داشته و فكر مي‌كنند شكوه جشن با هزينه سنگين امكان‌پذير است.

عبدالوحيد فياضي با بيان اينكه شكوه جشن با مهر ماندگار است، تصريح كرد: بالا رفتن آمار طلاق به دليل عدم درك و تفاهم و مهر است كه متاسفانه پس از مدت كوتاهي اتفاق مي‌افتد و اين نشان مي‌دهد ازدواج بر اساس تفكر و عقل نبوده است.

وي يكي از خدمات دولت را تسهيل ازدواج ذكر كرد و گفت: سامانه كانون‌هاي تسهيلات ازدواج به همين منظور در دولت احمدي‌نژاد رقم خورد.

فياضي بر آموزش پيش از ازدواج تاكيد كرد و افزود: نياز اصلي بنيان خانواده؛ اخلاق، فكر، تحمل، صبر و آرامش است و اين مقولات هستند كه خوشبختي را به همراه دارند و پول نياز اصلي نيست./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.711 seconds.